El Liceu suspèn les funcions del 8 i 9/12 a l’espera d’una revisió del PROCICAT

Text – Redacció-Liceu. Fotos – A.Bofill.

Avui, després de les declaracions efectuades pel secretari general de Salut en roda de premsa, el Gran Teatre del Liceu es veu obligat a suspendre la funcions del 8 i 9 de desembre de «La Traviata» degut a que no podrà augmentar el seu aforament fins al mínim del 50% de la seva capacitat i, per tant, continua vigent el topall màxim de 500 persones. Tal com es va anunciar el dissabte després de la ratificació de la Comissió Executiva, el Teatre no contempla seguir fent funcions amb 500 persones per motius econòmics, artístics i de reputació.

© A.Bofill

Per altra banda, en diversos mitjans de comunicació el conseller d’Interior ha afirmat  que “treballen a escala tècnica en el PROCICAT la possibilitat d’augmentar el límit d’aforament del Gran Teatre del Liceu, decretat en el marc de les mesures de la covid-19, i que la decisió es prendrà en les pròximes hores o dies”. D’aquesta manera, el Gran Teatre del Liceu confia que aquesta mesura pugui ser revisable a meitat de setmana.

© A.Bofill

En atenció al públic que disposa d’entrada i fins a nou avís, el Gran Teatre del Liceu manté el repartiment artístic de La traviata a la ciutat de Barcelona, davant l’última possibilitat de poder engegar les funcions en els propers dies. Avui, tal i com estava previst, es portarà a terme la funció de Liceu Under 35 amb 500 joves menors de 35 anys.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

Blog de WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: