Text – Redacció-Premsa Teatre Gaudí. Fotos – Max Segura
El Teatre Gaudí acull una de les comèdies més divertides d’aquest estiu i que ha prorrogat fins al 23 d’octubre. UNA FAMÍLIA INDECENT d’ Ever Blanchet, está dirigida per Miquel Murga, la producció del Teatre de la Nau, amb la Companyia Teatre Gaudí i protagonitzada pels actors i actrius Jordi Cadellans, Carla Lladó, Iraida Sardà i Cristina Solà.
Sinopsi:


Una família indecent és una comèdia sobre la corrupció dins i fora de la família.Les històries d’aquesta família ens portaran al límit del permissible i ens faran viure situacions que són per plorar… de riure!
La mare és la corrupció personificada.
La filla gran és capaç de maquinar com quedar-se prenyada del seu cap per després fer-li xantatge.
El gendre és un funcionari de l’Ajuntament malalt de tot i de més i, a més, obsessionat en clausurar la Sagrada Família.
La germana petita és capaç de prostituir-se a canvi de la moto dels seus somnis.
Estareu d’acord que aquesta és “Una Família Indecent”, la nostra família indecent.
Immersa enmig d’una Barcelona sacsejada per la crisi econòmica i on l’única prioritat és sobreviure, les històries d’aquesta família ens faran passar una divertídissima estona a cop de farsa virtual.
Más informació:

Horari: De dimecres a dissabte 20:45h. Diumenge 18:00h.
Preu: 20€. Espectacle en català. Durada: 1:30 h. Companyia TEATRE GAUDÍ
Deja una respuesta