Text – Albert Roca. Fotos – Francisco Soler Oviedo.
Aquest diumenge el Cinema Català es va vestir de gala amb els Premis Gaudí, que celebraven la seva desena edició, i que va acollir l’auditori del Forum. Poc abans de la gala es va desplegar una gran catifa vermella, on es va donar cita el glamour i també la reivindicació, molt pròpia d’aquestes darreres setmanes amb l’etiquet ‘#lesdonessomaquí’ –‘Las mujeres están aquí’, rieindicant el paper de la dona en la indústria cinematogràfica.
En la catifa vermella es van poder veure molts rostres del cinema català i espanyol, i influencers com la Dulceida. Els equips de pel·lícules nominades i finalment guanyadores com «Incerta glòria» «Estiu 1997» «La llamada», actors com el presentador de la gala David Verdaguer, la guanyadora del Gaudí d’honor Mercè Sampietro, o Laia Marull, Aina Clotet, José Sacristán, Leticia Dólera, Betsy Turnez, Antonio de la Torre, Eduard Fernández i la seva filla Greta Fernández, Aida Flix, Pol Monen, Júlia Creus, Alain Hernández, Rut Llopis, entre molts d’altres, a més de cantants com Beth Rodergas, Leiva i Elena Gadel.
Tots ells i elles van lluir un gran estilisme amb vestits espectaculars i lluits, molt propis d’aquesta nit tant especial.
Deja una respuesta