Text – Redacció-CCMA.
“Eufòria. Perseguim un somni” és el llibre amb les històries dels concursants de la primera edició d’“Eufòria”, el programa musical de més èxit de TV3. El llibre explica, a través del testimoni dels participants, què els va portar a participar al programa i com han aconseguit complir el somni d’actuar davant de milers de persones al Palau Sant Jordi.

Els concursants també expliquen de primera mà què han après, la relació que hi ha entre ells o els moments més divertits, entre moltes altres coses. A més, el llibre també recull les històries de vida d’aquests artistes que ja s’han convertit en referents per a tota una generació.
El llibre l’ha publicat Rosa dels Vents, amb la col·laboració de la CCMA i Veranda TV.
Alguns dels concursant signaran exemplars a les quatre capitals catalanes. El 26 de novembre, a les 12.00, al FNAC Triangle de Barcelona; el 3 de desembre, a les 12.00, a la Llibreria 22 de Girona; el 10 de desembre, a les 12.00, a la llibreria Adserà de Tarragona i el 17 de desembre, a les 12.00, a la llibreria Caselles, de Lleida.
Deja una respuesta