Coco Comin presenta OLIVER TWIST, un nou espectacle familiar en català inspirat en el clàssic de Charles Dickens

Text – Redacció. Fotografies cedides per K de Comunicación.

Del 6 de desembre al 7 de gener, es representarà, al Teatre Cúpula Arenas Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 373-385), OLIVER TWIST – Christmas Story, un espectacle familiar inspirat en la famosa novel·la de Charles Dickens que ha estat creat, dirigit i coreografiat per Coco Comin.

OLIVER TWIST és una nova producció en català amb 11 actors sobre l’escenari que recreen una història immortal a través d’un captivador espectacle amb inoblidables temes cantats en directe. L’obra narra la història d’Oliver, un nen orfe que és expulsat de l’hospici i recorre un llarg camí per arribar a Londres a la recerca d’una vida millor. Allí viurà una increïble història amb nous amics, com el jove Truà i el vell trampista Fagín, que li promet llit i feina. El destí i un cop de sort faran que Oliver aconsegueixi allò que mai ha tingut: una llar.

En aquesta nova versió teatral del clàssic de Dickens, també es posen en evidència els mals socials de l’època, com la diferència de classes a l’Anglaterra victoriana, el treball infantil, la utilització dels nens per cometre delictes i un sistema judicial sever. El tractament d’aquesta adaptació, però, està carregat de grans dosi d’humor, amb constants moments de diversió i positivisme, i uns personatges afectuosos que es mostren disposats a ajudar el protagonista.

La història d’OLIVER TWIST atrapa l’espectador -tant infantil com adult- des del primer instant i el convida a experimentar diverses emocions al llarg de l’obra. La intensitat amb la que es desenvolupa la trama, amb molt de ritme i la vivacitat dels intèrprets, permet que l’interès no decaigui en cap moment.

Els protagonistes de l’espectacle són cinc nens i una nena, entre 10 i 15 anys, uns joveníssims artistes que demostren les seves habilitats en interpretació, en cant i en les diverses disciplines de dansa, incloent-hi ballet, jazz, claqué i acrobàcia. Alguns d’ells, com Max Vilarrasa, Ángel Olaya, Lia Gordillo i Alejandro Garcia van formar part de l’elenc de Billy Elliot, el Musical al Teatre Victòria.

Entre els intèrprets adults, destaca Jaume Ortanobas, actor a musicals com La Bella y la BestiaEl MikadoShrek, el MusicalLa Vuelta al Mundo de Willy Fog, el Musical, o Scooby Doo! Life Musical Misterys; a més de formar part de la companyia clònica de Tricicle.

Les entrades d’OLIVER TWIST es poden adquirir a: https://teatrecupulaarenas.com/  

Deja un comentario

Blog de WordPress.com.

Subir ↑