Text – Redacció-Albert Roca. Fotos – Premsa F. C. Barcelona – Carlos Ferriz – Albert Roca.
La presència del nou secretari tècnic del primer equip de futbol, Robert Fernández, i Aleix Vidal i Arda Turan, els dos nous fitxatges del primer equip de futbol del FC Barcelona, junt amb els joves Munir i Sandro –que arriben del Barça B- va ser el moment culminant del Congrés Mundial de Penyes Barcelonistes, que arribava a la seva XXVIà edició, i que es va celebrar ahir al Palau de Congressos.

Amb les copes del Triplet, copa, lliga i Champions, 1.057 penyistes van ser presents en aquest acte multitudinari, amb penyistes arribats d’arreu.
Un acte que va tenir moments emotius, com el record a un dels històrics del món de les penyes, Edmundo Bazo, i que ens ha deixat prematurament. La junta i el congrés dempeus va dedicar un calorós aplaudiment, amb l’emoció de la seva familia. Al llarg de la jornada van intervenir, el secretari del cong´res, Sr. Jordi Calsamiglia, el president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Gull, el president del F.C. Barcelona Josep Maria Bartomeu, el vicepre3sdient del F. C. Barcelona Jordi Cardoner, el direciu del F. C. Barcelona Pau Vilanova, i el president del Síndic de Penyes, Ramon Térmens. Al llarg de les intervencions es va remarcar el lideratge del F. C. Barcelona en tots els aspectes i la necessitat de seguir-lo potenciant per continuar el cicle guanyador. El president Josep Maria Bartomeu va recordar el bon moment que viu el moviment social de la Institució, amb la creació de la Confederació Mundial de Penyes remarcant que “el Club compta amb més de 150.000 penyistes al món”. Jordi Cardoner va fer menció de les polítiques socials del col·lectiu, mentre que Pau Vilanova va destacar els reptes de futur amb la iniciativa “Socis fem Penya”.
Retornant al principi, amb les noves incorporacions, el nou secretari tècnic, Robert Fernández va comentar que “Estic molt agraït. Serem imparables si estem units, i vosaltres sabeu que això és necessari”. Per la seva banda, Aleix Vidal va afegir: “Torno a la que va ser casa meva, i espero que ho sigui fins al final de la meva carrera”. Arda Turan, que es va mostrar molt relaxat i entregat, va sorprendre a tothom al parlar en castellà assegurant que “el Barça és el millor equip del món”.
Després del congrés, el dinar en el mateix Palau de Congressos i poques hores després la presentació oficial de l’equip, i el torneig Gamper, que arribava a la 50ª edició i en el qual el Barça es va imposar a la Roma per 3 a 0.










Deja un comentario